سرانجام مرورگر کروم برای آندروید هم آمد
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 سرانجام  نسخه آزمایشی گوگل کروم منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

 پس از مدت‌ها انتظار در نهایت گوگل، مرورگر این شرکت را برای کاربران با سیستم عامل آندروید عرضه کرد. البته تازه نسخه آزمایشی آن منتشر شده و هنوز باید منتظر نسخه نهایی آن ماند.

این نسخه محدود به دستگاه‌هایی می‌شود که با سیتم عامل آندروید 4 کار می‌کنند؛ یعنی دستگاه‌هایی با برند "آیس کریم ساندویچ"، مثل تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نکسوز.

گوگل با انتشار ویدئویی در یوتیوپ، ویژگی‌های این مرورگر کروم را برای آندروید مورد بررسی قرار است.

در این ویدیو چندین ویژگی به نمایش درآمده است که یکی از ویژگی‌های مهم این مرورگر کروم برای آندروید؛ توانایی سنکرون‌کردن (همزمان‌سازی) بر روی کامپیوتر خود با کروم، برای به دست‌آوردن بوک‌مارک‌ها و حتی تب‌های مرورگر در نسخه تلفن همراه است.

از دیگر ویژگی‌های آن این است که حتی می‌توان از طریق مرورگر کروم در ویندوز، متنی یا صفحاتی را ارسال و در مرورگر کروم در سیستم عامل آندروید آن را آنلاین یا آفلاین مشاهده کرد و خواند.   

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه سایت گوگل قرار گرفته، گفته شده است که می‌توان از طریق این مرورگر تعداد نامحدودی تب را باز و مورد استفاده قرار داد.

 

 

 

 

گوگل اعلام کرد که برای تغییر تب‌ها (سوئیچ بین تب‌ها) 2 راه در نظر گرفته شده است، یکی از طریق معمول که با لمس تب آن را عوض کرد و یا حرکت ناگهانی . 

یکی دیگر از ویژگی‌های این مرورگر که به " Link Preview " نام‌گذاری شده است به کاربران اجازه می‌دهد که با زوم‌کردن بر روی لینک به درستی آن مطمئن شوند.  

از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به " Find in Page " اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که یک کلمه خاص را که بر روی صفحه قرار داد را جستجو و نتیجه جستجو را که در صفخه ظاهر می‌شود، ببینند.

 

 

 

 

گوگل گفته است که کاربران اگر در حالت ناشناس (Incognito mode ) به گشت و گذار در اینترنت بپردازند، نباید هیچ ناراحتی از ذخیره‌سازی صفحات بر روی هیستوری دستگاه‌های همراه خود داشته باشند.

گفتنی است که گوگل پس از انتشار این نسخه از کروم برای سیستم عامل آندورید 4، هیچ کلمه‌ای از قصد و تصمیم این شرکت برای انتشار این مرورگر برای سایر آندرویدهای قدیمی نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب